Första natten!

Igår, Söndag, Den 9/5, flyttade vi för fullt..
Kartongerna på övervåningen bars ner för att diskades, torkades, lades i kökslådorna.. Dammsugades, torkades golv dammades på sina ställen..
Det blev mycket mycket fint!
Jag har även röjt bland lite kartonger idag!

Kl. ca 19.20 kom vi hem med sista lasset för den kvällen och lagade tacos i vårt nyya alldeles egna kök!
Satte oss ner i vår soffa åt och möös! :)

Vi sov alltså första natten i vårt eget hem..! Ooh ja, jag sov väldigt bra! :o)

Det känns väldigt skönt att bara gå runt i sitt eget och bara va, bara titta sig omkring och liksom tänka att här bor vi verkligen nu! :) Härligt!

Nu har vi nått dit vi längtat! Underbart!

Nu finns det något nytt att längta efter...

Det var nog allt för nu

Kommentarer
Postat av: Therese

Underbart!

2010-05-11 @ 09:32:17
URL: http://blockstigen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh va härligt för er!

Jag måste komma och titta!

2010-05-11 @ 09:41:23
Postat av: Johanna

Vart är bilderna då? :)

2010-05-18 @ 13:09:40
Postat av: Anonym

Tack jag vill jättegärna ha dem! Jag kan komma förbi och hämta dem typ när som helst när du är hemma :)

2010-05-19 @ 13:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0