Slit Söndag

Ja igår var det slit söndag för min del... Jag var i farten och slet loss ALL matta i trappen i hallen! :)
Så jag gjorde jäklar i mig nytta igår och vad bra det känns!

Så skönt att göra något där man verkligen ser att det händer något ordentligt och när det är så pass nära inflyttning som det är gör det inte sämre..
Jag vill ju hjäpla till så mycket jag bara kan och hinner.. Jobbar ju lite "upp och ner tider"..

Ungefär såhär såg det väl ut iaf..

                                           
Lite arrangerad bild pga av att jag inte hade   Trappen utan sin grå matta  Här ett steg där jag inte
kameran med mig när jag började riva                                                   andvänt värmepistol

                     
Här har jag värmt och skrapat:)       Här har ni mig med pistolen!

Det var det hela för trappen!



Nu får ni smaska lite på vårt sovrum. Även kallat verkstaden! ;o)
Där var sambo och hans far igår och tapetserade!

Och jag är såå galet nöjd med tapeterna! Helt underbart! Där kommer jag sova gott!!

Så ni ska få lite bilder på det underverket med.. Syns inte jättebra på bild tyvärr men det är alltid något iaf..

                     
Den underbara liggande tapeten!;)    Här har vi en udda bild på gaderoberna. 
                                                      Ville få med spotten på ett hörn med.


Nu kanske det börjar bli tjatigt men här kommer några bilder på allt kladd de har gjort i badrummet!
Duktiga ni! Det kommer nog bli kakling av badrummet i veckan, så oerhört spännande

                     
Blivande Duschhörn         Badrums fönster        Här kommer handfat sen bla.


Kommentarer gillas så att säga! ;)
Tack hej!

Kommentarer
Postat av: Lill Karlsson

Kommentarer gillas var det ja :)

Har inte sett dig i jobbsvängen på länge, vad jobbar du med nu?

Jag tycker det blir riktigt fint, tänker på hur det ser ut inne ibland när jag går förbi och så. Kul att se lite bilder då.

/Lill

2010-02-08 @ 15:58:20
Postat av: Amanda

Jag jobbar hos far min nu.. Så jag har fullt nämligen.

Saknar allt förskolan men skönt att man vet att man har ett jobb att gå till iaf. Men hur går det för dig, läser fortf? Jobbar också då och då eller?

Tack tack, jo precis kommentarer är alltid roligt och se vad folk tycker alla tycker ju olika:)

2010-02-08 @ 17:25:25
URL: http://idrottsvagen.blogg.se/
Postat av: Tewwess

SCHNYGGT!

2010-02-08 @ 19:28:06
Postat av: Mysan

Ni kommer få det helt underbart :) När beräknar ni att flytta in ?? :)

2010-02-11 @ 21:20:14
Postat av: Amanda

Man tackar för det My! :)

Vi hoppas på att få flytta in i mars någon gång kanske.. Innan påsk iaf:)

Jag har inte sett ditt hus helt färdigt..:/

Allt bra annars?

2010-02-14 @ 11:48:19
URL: http://idrottsvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0