Måndagen efter löning och jag får pengar

Snart har man jobbat färdigt för idag.. Skönt det! Har nämligen inte haft allt för mycket att göra idag..
Men jag hann med att bli 1600:- rikare det tycker vi om..:o)

Ikväll är det lite träning som står på schemat! Får se vad powestick har att erbjuda.. Får väl se hur mycket jag orkar jag som inte är så vältränad, än..
Men jag är glad att jag har satt igång och satt fart med träningen väääldigt skönt!


 Söndag igår och jag jobbade. Även älskade Sambo jobbade fast då i huset.

Han började läggal lite golv i sovrummet:) Sen kom lite förstärkning och de las varmeslingor i badrummet och flytspacklades också..!
Tina kom även hon och "klädde av" mina fåtöljer som hon ska klä om åt mig:o))

Har varit och kollat på lite tyger idag lite "lurv" bland annat;o) Får väl se vad det blir till sist.

Nej nu åker jag hemåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för fåtöljer? Själv har jag fyra gamla fåtöljer med trästomme och med hög rygg som ska kläs om... Får la se hur det blir :P

2010-02-01 @ 16:31:05
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0