Nu är det allt dags

Trälig jag är som har en blogg och aldrig skriver i den..
Över en månad sen sist jag skrev något..

Jag jobbar mest och känner, klämmer och tittar på min mage.. Slutar aldrig förvånas över hur magen kan se ut ibland när fisen i magen har sina övnigar och ideer på hur man ska ligga och knuffas med sin mamma..! ;)
Det är väldigt spännande!
Går in i vecka 32 imorgon, 8 veckor. Två månader kvar tills det är tänkt att vi ska få träffa vår lilla pys i magen! :)

Än så länge har jag inga problem med graviditeten, har börjat känna lite i ryggen när jag har jobbat länge och kan även känna mig lite tung i benen..
Jag står och går ju HELA dagen på jobbet. Sitter kanske ner en halvtimma om jag har tur, på ca 8 timmar..
Imorgon väntar ju ett 11timmars pass.. Då kanske jag får sitta ner 3kvart högst 1 timma..
Då känns det i min rygg och i mina ben..!

Nehe, nu ska jag åka upp till Icka en sväng och sedan förbi mor och far för att säga hej, och kanske väga mig se vad vågen säger nu;) Haha.
Sen blir det hem till soffan och linus knä där jag ligger och han "killar" mig i håret och på ryggen.. Det är bland det bästa jag vet!! :)

Heej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0