Välkommen hem Skåne

Ikväll kommer familjen "Wahlman Skåne" till hultsfred..
Det ser jag fram emot! :) Synd bara att jag måste stänga och även jobba imorn! Tycker jag VERKLIGEN INTE om!!

                                                                

Den är lilla tösabiten har jag inte träffat sen                      Även storbrorsan kommer ju hem till Hultsfred.
i julas. Hon har växt, kryper och står,                            December det är många månader, 4 rättare sagt.
det gjorde hon iinte när jag mööös med na´ sist!              Hemskt läng sen! Längtar efter hela skånefamiljen:)
                                                                                            
Här ska även tilläggas att Elsa blivit storasyster i
                                                                                                onsdagskväll! Till en liten bror:)

Nu ska jag fortsätta jobba..!
Förresten så skiter vi i ikea vi börjar snart flytta!! Helt j*vla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0