Glad påsk i efterhand

Nu är påsken förbi...

Och man klarade av den också.. Men det är lustigt att det alltid står så mycket på schemat som man ska hinna med..
Tyvärr han man inte riktigt med allt man ville men det kommer fler gånger..

Igår var Linus och jag hos min mor och far med hela familjen.. Härligt!

Vi tog en liten promenad och gick till idrottsvägen för att se vad som hade hänt där.. Och det var glada miner och positiv respons om våran halltapet..! :) Mycket trevligt, jag tycker om den! Jag vågade (vi vågade) och det är jag mycket nöjd över nu för det är superläckert!

Ska snart få lite bilder på ytterdörren och halltapeten! :)

Nu ska jag åka hem från jobbet och åka och klicka lite kort på familjen Simonsson som har fått tillökning som måånga vet kan jag tro..! Mys mys!

Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag är nyfiken på halltapeten, visst skulle det vara en Frank där? Den med blommorna? Jag funderar på den till vår "trapp-vägg" till källaren men vet inte riktigt. Det är ju inte så mycket yta där så man vågar ju ta ut svängarna lite ;)

2010-04-08 @ 14:02:34
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0