Ikea Burn in ....

Igår ringde Linus till och säger med dyster röst..
-Vill du höra en tråkig nyhet?
Och direkt så var det IKEA som dök upp i mitt huvud..
Och givetvis så var det Ikea som var den dåliga nyheten, vad annars?

Vi ska få vänta på bänkskivan yttligare 4 veckor! Då ska det tilläggas att vi har redan väntat ca 4 månader..
Plus att Linus ringde Ikea förra veckan och då var det inga problem, vi skulle få skivan nästa vecka eller i slutet på April så antingen i slutet på denna vecka eller i början på nästa. Då var allt som det skulle.
Och så ringde han igår och då hade det blivit fel helt plötsligt, dom hade tänkt att göra ändringar med en av våra diskhoar men inte tänkt ringa oss och fråga om detta var okej.. 

Men nu tänker vi inte vänta längre nu tänker vi flytta in och göra i ordning köket..
Så bara rörkrökarn kommer och ordnar till våran tolalett så ska det här flyttas det vill jag lova!
Nu är vi ganska trötta på det här väntandet!

Men bilder hörrni!! Det kommer några här..

                                                      

                                                     Här kommer lite badrum!!


                                                                
Här kommer handfatet                       Här kommer det bli en                           Och här har vi vår SuperDuktiga
att ha sin plats                                    efterlängtad dusch!                                 Kakelmästare;o)


                                                      Nu kommer lite hallbilder!

                                                
Här har ni våran WooW hall!           Vit bröstpanel i trappen och delar           Vilken vacker hall va!? Vissa tycker
Och nya ytterdörren!                        av trappen kommer är vit                      supersnyggt! Andra tycker guuuud
                                                                                                                   sååå blommigt! Men vi gillar´t!
Vad tycker du, det är frågan? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnyggt! Nu ska det ju in en Dialog-telefon eller ännu hellre en röd Kobra och en massa andra retroprylar ju!! ;)

2010-04-21 @ 11:50:34
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Idrottsvägen

Tackar! :) Ja jag måste ta mig iväg och fynda som alla gör.. Jag har ju inte haft någonstans att göra av det och inte heller haft koll på vart jag skulle vilja ha det. Men nu är det snart inflyttningsklart så snart är det dax! :) Ville du ha handtagen förresten? Är nog 14 st iaf;)

2010-04-21 @ 15:09:27
Postat av: Anonym

Åh jag vill jättegärna ha dem! Om ni inte ska ha dem själva såklart! :)



Det där med fynd ja... Många som försöker fynda häromkring just nu tror jag men som väl är verkar inte så många vilja ha just det jag vill ha, eller så har ja haft tur helt enkelt :). Dialogen-telefoner har de en hel på Stegen, man kan ju alltid plocka isär dem och spraya i nån rolig färg. De flesta är ju sådär vit-grå och ganska tråkiga. Annars är snurrskivstelefonerna rologa tycker jag, retro OCH billiga. Ger lite hätfig touche.

Sen har jag nog blivit lite allt-eller-inget-typen ju mer vi bott in oss, vi kör second hand i princip hela vägen ut...



Shit det blev en novell det här... Typiskt mig.



Men som sagt, handtagen är jag spekulant på! Det blir såna handtag i köket, nån gång i framtiden ;)

2010-04-21 @ 21:52:33
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint! Vilken mysig tapet! har för mig att de använde den i bygglov på tv.n..

2010-09-01 @ 11:21:46
URL: http://lantlollanpakullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0